علاقمندی به محصول


اتصال سیستم حسابداری به فروشگاه اینترنتی ووکامرس


آیا به دنبال راهکاری برای اتصال سیستم حسابداری خود به فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود هستید؟

منظور از اتصال بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی چیست؟

چرا ارتباط بین حسابداری و فروشگاه ایترنتی مهم است؟

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر پاسخ به این سوالات شما را در راستای تهیه یک سیتم ارتباطی مناسب بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی ووکامرسی راهنمایی کنیم. در یکی از بهترین سیستم های ارتباط بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی را معرفی خواهیم کرد.

اتصال حسابداری به فروشگاه اینترنتی


آیا به دنبال راهکاری برای اتصال سیستم حسابداری خود به فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود هستید؟

ما در گروه نرم افزاری آماتیس راهکاری برای اتصال سیستم حسابداری هلو یا محک به فروشگاه اینترنتی ووکامرسی شما ارائه میدهیم. بدون هزینه اضافی و صرف زمان طولانی میتوانید بین فروشگاه ووکامرس و حسابداری خود اتصال برقرار کنید.

منظور از اتصال بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی چیست؟

بیشتر فروشگاه های اینترنتی (که عموما بر بستر ووکامرس راه اندازی شده اند) با مشکل به روز نبودن موجودی و قیمت سایت مواجه هستند. درواقع به روز نگه داشتن قیمت و موجودی محصولات طبق گردش انبار فروشگاه کاری زمان بر و هزینه بر است. در صورت کم کاری مشکلاتی از قبیل عدم موجود بودن محصول سفارش داده شده توسط مشتری را به دنبال خواهد داشت. اما با ایجاد ارتباط بین حسابداری (هلو یا محک) و فروشگاه اینترنتی شما موجودی و قیمت محصولات در سایت به صورت اتوماتیک با سیستم حسابداری مجموعه شما همگام سازی خواهد شد. پس در واقع زمانی از اتصال بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی ووکامرس صحبت میکنیم منظورمان ارسال و دریافت اتوماتیک اطلاعات بین حسابداری (هلو یا محک) و سایت ووکامرس است.

چرا باید بین حسابداری و فروشگاه اینترنتی ووکامرس ارتباط بر قرار کنیم؟

همان طور که گفتیم لازم است که موجودی محصولات ما در فروشگاه اینترنتی طبق موجودی فروشگاه فیزیکی مان نمایش داده شوند. با این کار ما از مشکلاتی همچون عدم موجودی محصول سفارش داده شده توسط مشتری جلوگیری خواهیم کرد. اما تغییر دائم موجودی و قیمت کالاها زمان بر و مستلزم صرف هزینه برای نیروی انسانی متخصص است. علاوه بر آن ثبت سفارشات سایت در حسابداری نیز کاری زمان بر است. با اتصال سیستم حسابداری به فروشگاه اینترنتی ووکامرس علاوه بر همگام سازی اتوماتیک موجودی و قیمت محصولات، سفارشات سایت نیز به صورت اتوماتیک در سیسم حسابداری (هلو یا محک) ثبت خواهند شد. تغییر بی درنک موجودی قیمت در سایت و ثبت سریع سفارشات سایت در حسابداری کلید طلایی موفقیت کسب و کار شما در ساده سازی و اتوماسیون فروش و در نتیجه تمرکز بر افزایش فروش خواهد بود.

اتصال حسابداری هلو به فروشگاه اینترنتی ووکامرسی

گروه نرم افزاری آماتیس افزونه و نرم افزاری را برای حسابداری هلو تهیه کرده است که با آن میتوانید به آسانی سیستم حسابداری خود را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید. کلیه مراحل نصب افزونه و نصب نرم افزار توسط کارشناسان ما انجام میشود. کار با برنامه رابط بین حسابداری هلو و فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است؛ ضمن اینکه کار با برنامه به صورت کامل به شما آموزش داده میشود. این نرم افزار دارای پشتیبانی است و به صورت کامل توسط گروه نرم افزاری آماتیس پشتیبانی میشود. برای خرید این تهیه این اپلیکیشن میتوانید صفحه اتصال سیستم حسابداری به فروشگاه اینترنتی ووکامرس را مشاهده کنید. قیمت این اپلیکیشن ۵ میلیون تومان است که به مدت محدود به صورت فروش ویژه و با قیمت ۲ میلیون تومان عرضه میشود.

اتصال حسابداری محک به فروشگاه اینترنتی ووکامرسی

اما اگر سیستم حسابداری شما هلو نیست نگران نباشید. اگر از سیستم حسابداری محک استفاده میکنید نیز گروه نرم افزاری آماتیس افزونه و نرم افزاری را برای این برنامه حسابداری تهیه کرده است که با آن میتوانید به آسانی سیستم حسابداری محک را به فروشگاه اینترنتی ووکامرس متصل کنید. کلیه مراحل نصب افزونه در سایت و نصب نرم افزار در سیستم محک توسط کارشناسان ما انجام میشود. کار با برنامه رابط بین حسابداری محک و فروشگاه اینترنتی بسیار ساده است؛ ضمن اینکه کار با برنامه به صورت کامل به شما آموزش داده میشود. این نرم افزار دارای پشتیبانی است و به صورت کامل توسط گروه نرم افزاری آماتیس پشتیبانی میشود. برای خرید این تهیه این اپلیکیشن میتوانید صفحه اتصال سیستم حسابداری به فروشگاه اینترنتی ووکامرس را مشاهده کنید. قیمت این اپلیکیشن ۵ میلیون تومان است که به مدت محدود به صورت فروش ویژه و با قیمت ۲ میلیون تومان عرضه میشود.

 

در صورتی که قبل از خرید سوالاتی دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن: 02833228703 - 02833235764

واتساپ: 09923829189

 


نوشته شده در تاریخ: 1401/10/7 ساعت 17:24
توسط محسن نصیری
این مطلب 306 بازدید داشته است.